Social Icons

Laman

Sabtu, 04 Mei 2013

Keputusan Rasmi PRU13 Putrajaya


BN Menang Di Putrajaya

TEKAN UNTUK KEPUTUSAN LEBIH DETAILS

Calon BN - Tengku Adnan Tengku Mansur

Calon PAS - Dato' Hj Husam Musa

Keputusan Penuh PRU13 Setiap Negeri

19 komentar:

  1. Allahu akbar!

    BalasHapus
  2. Harap husam musa menang

    BalasHapus
  3. hope sngat2 husam musa menang...Amin

    BalasHapus
  4. husam musa mesti menang

    BalasHapus
  5. husam musa da kalah woii

    BalasHapus
  6. musa hassan menang .....

    BalasHapus
  7. Husam kalah wooooo

    BalasHapus
  8. tak dapat la PKR lelong putrajaya

    BalasHapus
  9. husam musa menang DUN Salor

    BalasHapus
  10. tahniah yg menang..lps ni tolong buat kerja..yg kalah jgn kecewa..lps ni jgn mengada2..yg menyokong jgn lupa..bsok kerja..

    BalasHapus
    Balasan
    1. pkr menng cuti jgak..
      bn kalah cuti jugak..
      inikalilah..
      takbir..

      Hapus
  11. siapa kalah siapa menang peduli apa kita , kita x dpt apa apa pun semua nya dpt pada yg msg2 yg mng,,,,,kta dpt hbuk je,,,,

    BalasHapus
    Balasan
    1. kita dpt pembelaan la...

      Hapus
    2. arap2 cam tu la..kerig dah ni..hahaha

      Hapus
  12. Harap Islam tertegak di Putrajaya....

    One day In Shaa Allah Husam will emerge as the victor!

    BalasHapus
  13. kepada yang menang tunaikanlah tanggungjawab dgn jujur dan ikhlas,, pada hari ini, rakyat tidak boleh di tipu...kalau x sanggup jlnkan tugas dgn ikhlas, boleh turun dan ganti dgn org tang sanggup melakukan tugas dgn jujur....

    BalasHapus
  14. BN menang ya dekat putrajaya....aku lebih suka kalau PAS menang tapi kalau PKR yang menang...akuah temasuk orang yang bersama2 membantah kemenangan PKR.hahahahahahahahahhahahahah

    BalasHapus

Tinggalakan Komen Secara Berhemah